close
שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

מה זה בעצם EcoBill?

מי אוהב לטפל בחשבונות הבית (חשמל, ארנונה, תקשורת וכו')? אף אחד כנראה. הבעיה היא שרובנו מנהלים זאת ללא מעקב קבוע וחוסר שליטה על ההוצאות. מצב זה מוביל לאי סדר, כמויות ניירת לא נגמרות ולא פעם גם ביצוע תשלומים מיותרים ואף קנסות על אי עמידה בתשלומים במועד. EcoBill נועדה למנוע זאת באמצעות ניהול, מעקב ושליטה של כל החשבונות בצורה דיגיטלית חכמה דרך מכשיר הסמרטפון או המחשב והיא כוללת כלים שונים כגון ריכוז כל החשבונות, וקבלתם ישירות אל הנייד, ניתוח של החשבונות, אפשרות לצפות בדיווחים בזמן אמת על מצב התשלומים, קבלת תזכורות והתרעות על תשלומים וכן דיווח על חריגות בתשלום. בצורה כזו האפליקציה מאפשרת ניהול יעיל יותר, חסכון ובסופו של דבר שקט נפשי.

כיצד אני מתחבר אל EcoBill?

ההתחברות למערכת היא פשוטה ומהירה. לאחר תהליך הרשמה קצר, המשתמש מעביר את החשבונות אל המערכת פעם אחת בלבד באמצעות צילום החשבון ע"י מצלמת הסמרטפון או העברת החשבון בדואר האלקטרוני (במידה והוא מקבל את החשבון מגורם התשלום דרך הדואר האלקטרוני). מרגע זה למעשה מחובר אל המערכת ויכול לבצע את כל הפעולות דרך EcoBill.

האם ניתן לשלם את החשבונות באמצעות EcoBill?

כן. EcoBill פתחה פתרון תשלום שלא קיים. One click payment תשלום בקליק ללא מאמץ. מערכת תשלומים מאובטחת ומתקדמת (PCI DSS 1 ) שתאפשר לבצע את התשלומים בצורה מהירה וקלה. השארנו את האופציה לתשלום עתיק או מעיק למי שמעדיף את השיטה הישנה שהכרתם עד היום.
במידה ויש לי בעיה בתשלום, האם עליי לפנות אל ספק השירות או EcoBill?
אנחנו תמיד נשמח לתת לכם שרות במידה וקיימת תקלה או בעיה בחשבונות. אנחנו יודעים שאלה הבעיות הכי מעצבנות.גם אם שילמת דרך התשלום העתיק והמעיק אנחנו נשמח לעזור אם כי הבעיה היא אצל הספק ומהיר יותר לפנות אליו ישירות.

כל החשבונות שלי בהוראות קבע, יש לי מה להצטרף?

בהחלט כן. דווקא בגלל שרוב החשבונות כיום (לא כולם) מנוהלים בחשבונות קבע, EcoBill הופכת לחיונית יותר. מרבית האנשים "סומכים" על הוראות הקבע שלהם מבלי לבדוק את החיובים ומגלים לאחר מכן ששילמו יותר כסף רק אחרי כמה חודשים. EcoBill מעניקה כלי מעקב המוודאים כי אין חריגה מהתשלום ובמידה ומזהה היא שולחת מיד הודעת טקסט למשתמש. כמו כן, המערכת כוללת מגוון כלים נוספים המאפשרים שליטה וניהול טוב יותר בהוצאות כדי לתכנן טוב יותר את העתיד הפיננסי של המשפחה.

מה הכוונה בחריגה בחשבון?

חשבון חריג הוא חשבון שגדול ב-10% מהחשבון המקביל הרלוונטי התואם לו (במים חשמל וגז החשבון המקביל מלפני שנה בשאר החשבונות החשבון האחרון). בתקשורת חשבון חריג יכול להתבטא בהעלאת המחיר של תוכנית הקבועה (אחרי התקופה הזולה) או בגידול בהוצאות משתנות.

האם עליי להוריד אפליקציה?

אין צורך בהורדת אפליקציה אלא מדובר ביישום מתקדם (PWA) שניתן לשימוש ישירות האינטרנט ( למעדיפים יש לנו אפלקציול לאפל ואנדרואיד) כמו כן ניתן  לשמור קישור לאפליקציה בעמוד הבית של הנייד או המחשב וכך לכנס ישירות אל הEcoBill.

האם EcoBill כרוך בתשלום מצד המשתמש?

נכון להיום השימוש אינו כרוך בתשלום .גם בעתיד אם נשיק את חבילת בתשלום תהיה חבילה ללא תשלום .החבילה ללא תשלום תכיל את האפשרויות הבסיסיות שיש גם היום כגון: קבלת הודעה על הגעת חשבון,קבלת תזכורת לתשלום.אפשרות צפיה בחשבונות ואפשרות לשלם ישירות מתוך היישום באתר הספק.
 

ואם אני רוצה להתנתק מאקוביל?

הניתוק הוא פשוט מאוד.עליך להודיע לאקוביל על רצונך להתנתק. אנו נדאג להחזיר אותך למצב הקודם. נודיע לספקי השרות להעביר אליך את החשבונות כמו שהיה לפני שנרשמת לאקוביל.
 
יש שאלות נוספות? ניתן ליצור לנציגנו באמצעות המייל: support@eco-bill.com